[ Pejuang Pena ]

Friday, October 28, 2011

Perasmian blog.


Salam
Hye
Saya baru mula buat blog
Tak tahu sangat nak isi apa dalam blog ni
Tapi insya Allah saya akan usaha
Post  entry sebanyak mungkin
Sebagai manfaat untuk kita semua

Emh
Mengenai diri saya tak payah kenal sangat la
Yang penting ambil faedah dan kebaikan bersama
Insya Allah ada isi-isi yang menarik
Dalam blog ni


Maka secara rasminya
Saya 'Sang Pemikir' sebagai pemilik blog ni
Merasmikan
shumazajkuo.blogspot.com
Dgn lafaz
Bismillahirrahmanirahim

Ok itu sahaja
Nantikan post yang akan datang

Kejap
...
...
...
...
...
...
...
....
.....
......
.......
........
..........

Ade pantun sikit

Buah durian segar bugar,
Ambil pisau tolong bukakan,
Saya blogger baru belajar,
Ade ilmu tolong kongsikan.

Wallahu a3lam bi 9owab
Wassalam.

No comments:

Post a Comment